Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2024 жылғы 2 сәуірдегі № 72 бұйрығы
"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы"
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2024 жылғы 2 сәуірдегі № 72 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 2 сәуірде № 34217 болып тіркелді
ЗҚАИ-ның ескертпесі!
Қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз
тақырып мынадай редакцияда жазылсын:
"Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы";
2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрі | Г. Бейсембаев |
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты
әлеуметтік қорғау министрлігі
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Цифрлық даму, инновациялар және
аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі
Қазақстан Республикасы |
Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары
2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
2-тарау. Аттестаттауды өткізу тәртібі
6. ПББ мынадай тапсырмалардан тұрады:
"Мектепке дейінгі педагогика және психология" – жиырма тапсырма;
"Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі" - отыз тапсырма;
2) бастауыш білім беру педагогтері үшін:
"Пәндік білім" - отыз тапсырма;
"Оқыту әдістемесі" - жиырма тапсырма;
3) негізгі орта және жалпы орта білім беру педагогтері үшін:
"Пәндік білім" - отыз тапсырма;
"Оқыту әдістемесі" - жиырма тапсырма;
4) қосымша білім беру ұйымдарының педагогтері үшін:
"Педагогика негіздері" - отыз тапсырма;
"Психология негіздері" - жиырма тапсырма;
5)арнайы ұйымдардың, интернаттық ұйымдардың, жатақханалардың тәрбиешілері, педагог-ассистенттері, әлеуметтік педагогтері, кәсіби бағдар берушілері, тәлімгерлері үшін:
"Педагогика негіздері" - отыз тапсырма;
"Психология негіздері" - жиырма тапсырма;
6)арнайы білім беру ұйымдарының педагогтері мен білім беру ұйымдарының арнайы педагогтері үшін:
"Бейіні бойынша пәндік білім" - отыз тапсырма;
"Арнайы педагогика және психология" - жиырма тапсырма;
7) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары (оқу-өндірістік комбинаттары) үшін:
жалпы білім беретін пәндер, жалпы кәсіптік және арнайы пәндер, жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер бойынша оқытушылар, әдіскерлер, өндірістік оқыту шеберлері үшін:
"Пәндік білім" – отыз тапсырма;
"Оқыту әдістемесі" - жиырма тапсырма;
басқа лауазымдардың педагогтері үшін:
"Педагогика негіздері" - отыз тапсырма;
"Психология негіздері" - жиырма тапсырма;
8) білім беру ұйымдарының, әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) бірінші басшылары, басшының орынбасарлары үшін:
"Қазақстан Республикасының заңнамасын және білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерді білу" бағыты бойынша - алпыс тест тапсырмасы:
9) әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері үшін:
"Оқыту әдістемесі, Қазақстан Республикасының заңнамасын және білім саласындағы нормативтік құқықтық актілерін білу" - елу тапсырма.
7. ПББ нәтижесі шекті деңгейге жеткен кезде оң деп саналады:
1) барлық лауазымдағы педагогтер үшін:
"педагог" біліктілік санаты - 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты - 90%.
2) білім беру ұйымдарының, әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) бірінші басшылары, басшысының орынбасарлары үшін – 70%;
3) әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері үшін:
"педагог" біліктілік санаты - 50 %;
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 60 %;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 70 %;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 80 %;
"педагог-шебер" біліктілік санаты - 90 %.
Педагогтердің білімін бағалау ұпайлары осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес бөлінеді.
8.Педагогтерге нұсқау беру уақытын есепке алмағанда, ПББ орындау ұзақтығы:
педагогтер үшін – сексен минут, "Математика", "Физика", "Химия", "Информатика" пәндері үшін – жүз жиырма бес минут;
білім беру ұйымдарының (әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) бірінші басшылары, басшының орынбасарлары, әдістемелік кабинеттер (орталықтар) әдіскерлері үшін – тоқсан минут;
мүмкіндіктері шектеулі (көру, есту, тірек-қимыл аппараты бұзылған) тұлғалар үшін қосымша 40 (қырық) минут беріледі.
9. ПББ:
педагогтер кезекті аттестаттауда жылына 1 (бір) рет – тегін, 1 (бір) рет – білім саласындағы уәкілетті орган бекіткен сомаға сәйкес ақылы негізде;
мерзімінен бұрын аттестаттауға үміткер педагогтер жылына 1 (бір) рет – тегін;
тиісті бейіні бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар немесе педагогикалық қайта даярлау туралы құжаты бар өтілі жоқ тұлғалар, сондай-ақ педагогикалық қызметті қайта бастауға тілек білдірген тұлғалар – 1 (бір) рет - тегін, кейінгілері – білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен сомаға сәйкес ақылы негізде өтеді.
Сынамалық тестілеу (педагогтің қалауы бойынша) – ақылы негізде жыл бойы өтеді. Сынамалық тестілеудің нәтижелері ПББ-дан өту үшін негіз болып табылмайды.
тестілеу техникасы мен қауіпсіздік жүйесіне қасақана зиян келтіруге;
ПББ өтуіне байланысты тестілеу жүйесіне бұзушылық әрекет жасап, араласуға;
жанындағы адаммен сөйлесуға, бір орыннан екінші орынға ауысуға;
жұмыс үшін берілген құжаттар мен А4 қағаздармен алмасуға;
аудиториядан (компьютерлік кабинеттен) түрлі форматтағы қағаздарды шығаруға рұқсат етілмейді.
13. ПББ басталғанға дейін орнына отырғызылған соң тестілеу кезінде нұсқаулық жүргізіледі.
18. Апелляция мынадай жағдайларда:
1) тест тапсырмаларының мазмұны бойынша:
дұрыс жауаптың негіздемесімен келіспегенде;
дұрыс жауап болмағанда;
бірден көп дұрыс жауап болғанда;
тест тапсырмасы дұрыс құрастырылмаған жағдайда;
2) тапсырмаларда фрагменттің немесе мәтіннің болмаған жағдайында техникалық себеп бойынша қаралады.
Апелляциялық комиссия тақ саннан тұрады. Апелляциялық комиссияның мүшелері комиссия отырыстарына ауысу құқығынсыз қатысады.
Апелляциялық комиссия өкілеттігінің қолданылу мерзімі бір жылды құрайды.
21.Апелляциялық комиссияның шешімі хаттамамен рәсімделеді. Апелляциялық комиссия отырыстарының хаттамасы уәкілетті орган бекіткен ұйымда бір жыл сақталады.
Апелляциялық комиссияның шешімі түпкілікті болып табылады және қайта қарауға жатпайды.
Апелляциялық комиссиянының қарау мерзімі 15 (он бес) жұмыс күнін құрайды.
Педагогтердің ПББ нәтижесі ПББ тапсырған күннен бастап бір жылға жарамды болып саналады.
23. ПББ-дан өткен педагогтердің электрондық дерекқорын сақтау бес жыл ішінде қамтамасыз етіледі.
Келесі аттестаттау осы Қағидаларға сәйкес жүргізіледі.
26. Комиссия өтініш негізінде лауазымға тағайындау кезінде аттестаттау рәсімінен өтпей:
Кейінгі аттестаттау осы Қағидаларға сәйкес жалпы негіздерде жүргізіледі.
француз тілі: дельф (DELF) – В2;
неміс тілі: гесэ цэтификат (Goethe Zertifikat) – В2.
2) "педагог-сарапшы":
ағылшын тілі: айелтс (IELTS) – 6,5 балл немесе тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 85-93 балл;
француз тілі: дельф (DELF) – В2;
неміс тілі: гесэ цэтификат (Goethe Zertifikat) – В2;
3) "педагог-зерттеуші":
ағылшын тілі: айелтс (IELTS) – 7 балл немесе тойфл (TOEFL) (Интернет бейсд тест (Ай Би Ти) іnternet Based Test (іBT)) – 94-101 балл, тикити TKT (тичинг ноулидж тест Teaching Knowledge Test) модулс Modules 1-3 (3 модульдің бірі) бэнд Band 3-4/4 (нәтиже 4 баллдан 3-4); тикити клил TKT CLIL (контент энд лэнгуидж лернин Content and Language Integrated Learning); тикити йан лернерс TKT YL (йан лернерс Young Learners).
француз тілі: Дельф (DELF) – С1;
неміс тілі: Гесэ цэтификат (Goethe Zertifikat) – С1;
4) "педагог-шебер":
ағылшын тілі: Айелтс (IELTS) – 7,5 балл немесе тойфл (TOEFL) (Интернет бейсд тест (Ай Би Ти) іnternet Based Test (іBT)) – 102-109 балл; тикити TKT (тичинг ноулидж тест Teaching Knowledge Test) модулс Modules 1-3 (3 модульдің бірі) бэнд Band 3-4/4 (нәтиже 4 баллдан 3-4); тикити клил TKT CLIL (контент энд лэнгуидж лернин Content and Language Integrated Learning); тикити йан лернерс TKT YL (йан лернерс Young Learners);
француз тілі: Дельф (DELF) – С1;
неміс тілі: Гесэ цэтификат (Goethe Zertifikat) – С1.
28. Шетел (қытай, түрік, араб және т.б.) тілдерін оқытатын мұғалімдерге жеке өтініш пен бірінші тіл ретінде сөйлейтін елдерде ресми танылған қолданыстағы сертификат негізінде, ПББ рәсімінен өтпей-ақ қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау нәтижесі бойынша Комиссия:
В2 деңгейі - "педагог-модератор";
С1 немесе С2 деңгейі - "педагог-сарапшы" біліктілік санатын береді.
29."Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидаларын бекіту туралы (Арнайы бағдарлама)" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 13 маусымдағы № 390 қаулысына сәйкес жұмысқа қабылданған мұғалімдерге аттестаттау рәсімінен өтпестен өтініші бойынша:
жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының түлектеріне – "педагог-модератор";
"педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші" біліктілік санаты бар педагогтерге – бір деңгейге жоғары біліктілік санаты беріледі.
Басқа білім беру ұйымына жұмысқа ауысқан кезде педагогтерге Арнайы бағдарлама шеңберінде берілген біліктілік санатын растау рәсімінен өтеді.
30. Білім беру саласындағы өзгерістердің көшбасшыларын іріктеу және даярлау бағдарламасы бойынша оқуды аяқтаған және кадр резервіне енгізілген педагогтерге лауазымға тағайындалған кезде аттестаттау рәсімінен өтпей "бірінші санатты басшы" біліктілік санаты беріледі.
Кейінгі аттестаттау осы Қағидаларға сәйкес жүргізіледі.
31.Комиссия хаттамасының негізінде аттестаттаушы орган біліктілік санатын беру (растау) туралы бұйрық шығарады және білім беру ұйымы осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша біліктілік санатын беру (растау) туралы куәлік береді.
1-параграф. Аттестаттау комиссиясының құрамы және қызметінің тәртібі
32. Білім беру саласындағы уәкілетті органда, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың білім беруді басқару органдарында, білім беру ұйымдарында (бұдан әрі – аттестаттаушы орган) педагогтерді аттестаттаудан өткізу үшін ағымдағы оқу жылының 1 қыркүйегіне дейін бірінші басшының бұйрығымен мынадай біліктілік санаттары үшін комиссиялар құрылады:
1) білім беру ұйымдарында: "педагог-модератор";
2)ауданның (қаланың), облыстық маңызы бар қаланың білім беруді басқару органында: "педагог-сарапшы", "үшінші санаттағы басшының орынбасары", "екінші санаттағы басшының орынбасары", "үшінші санаттағы басшы", "екінші санаттағы басшы";
3) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың білім беруді басқару органында:
"педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" (әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері үшін, "бірінші санаттағы басшының орынбасары", "бірінші санаттағы басшы";
ведомстволық бағыныстағы білім беру ұйымдары, әдістемелік кабинеттер (орталықтар) үшін: "педагог-сарапшы", "үшінші санаттағы басшының орынбасары", "екінші санаттағы басшының орынбасары", "үшінші санаттағы басшы", "екінші санаттағы басшы";
4) білім беру саласындағы уәкілетті органның жанынан:
"педагог-шебер";
ведомстволық бағыныстағы білім беру ұйымдары, әдістемелік кабинеттер (орталықтар), салалық мемлекеттік органның ұйымдары үшін: "педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші", "үшінші санаттағы басшының орынбасары", "екінші санаттағы басшының орынбасары", "бірінші санаттағы басшының орынбасары", "үшінші санаттағы басшы", "екінші санаттағы басшы", "бірінші санаттағы басшы".
33.Педагогтерді аттестаттау жөніндегі комиссияның құрамына кемінде 10 (он) жыл жұмыс өтілі бар және "педагог-сарапшы" немесе "педагог-зерттеуші" немесе "педагог-шебер" біліктілік санаттары бар педагогтер; әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың), педагогтердің біліктілігін арттыру ұйымдардың әдіскерлері, қоғамдық және үкіметтік емес және кәсіподақ ұйымдарының өкілдері, білім беруді басқару органдарының, ведомстволық бағынысты ұйымдардың мамандары кіреді.
34. Комиссияның өкілеттігі қолданыста болған кезеңде аттестаттауға жататын педагогтер Комиссия құрамына кірмейді.
35.Комиссияның өкілеттік мерзімі Комиссия құрамын бекіту туралы бұйрық шығарылған күннен бастап бір жылды құрайды.
36.Комиссия мүшелері тақ саннан (жетіден кем емес) тұрады. Комиссия төрағасы Комиссия мүшелерінің арасынан сайланады. Комиссия мүшелері Комиссия отырыстарына алмасу құқығынсыз қатысады. Комиссия хатшысы Комиссия отырысына қажетті материалдар мен құжаттарды дайындайды, хаттаманы рәсімдейді және қол қояды. Комиссия хатшысы комиссия мүшесі болып табылмайды.
37.Комиссияның отырысы, егер оның құрамының кемінде үштен екісі қатысса заңды деп есептеледі.
Дауыс беру нәтижелері Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыстар тең болған жағдайда Комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.
38.Комиссия педагогтердің (ұйымның, әдістемелік кабинеттің (орталықтың) бірінші басшысынан (басшының орынбасарынан) басқа) аттестаттау нәтижелері бойынша келесі тұжырымдармен қорытынды шешім қабылдайды:
1) өтініш берілген біліктілік санатына сәйкес келеді;
2) қолданыстағы біліктілік санатына сәйкес келеді;
3) қолданыстағы біліктілік санатынан төмен біліктілік санатына сәйкес келеді.
39. Комиссия шешімі осы Қағиданың 6-қосымшасына сәйкес хаттамамен рәсімделеді. Осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хаттамадан үзінді көшірме педагогтің электрондық поштасына жіберіледі. Аттестаттаудан өткен педагогтердің тізімі аттестаттаушы органның интернет-ресурсында жарияланады.
2-параграф. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
Аттестаттаудан өту үшін педагог осы Қағидаларға 9-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш береді.
3-параграф. Педагогтің қызмет нәтижесін кешенді талдамалық жинақтауды өткізудің тәртібі
Материалдарды (портфолионы) дайындау кезінде академиялық адалдық қағидаты сақталады.
46.Педагогтер қызметінің нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтауды жүргізу үшін әрбір пән бойынша немесе бағыт бойынша жеке Сараптамалық кеңес құрылады. Сараптамалық кеңестің құрамына сараптамалық кеңестің төрағасы мен мүшелері кіреді. Сараптамалық кеңес мүшелерінің саны тақ саннан, кемінде жеті адамнан тұрады. Төраға Сараптамалық кеңес мүшелерінің арасынан сайланады.
47.Сараптамалық кеңестің құрамы бекітіледі:
"педагог-модератор" біліктілік санатына – білім беру ұйымы деңгейінде ұйымдастырылатын, кемінде 10 (он) жыл жұмыс өтілі бар әдіскерлерден, педагогтерден, "педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші" немесе "педагог-шебер" біліктілік санаттары бар педагогтерден құралған Сараптамалық кеңес;
"педагог-сарапшы" біліктілік санатына - ауданның (қаланың), облыстық маңызы бар қаланың білім беруді басқару органы деңгейінде ұйымдастырылатын, әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлерінен, кемінде 10 (он) жыл жұмыс өтілі бар педагогтерден, "педагог-зерттеуші" немесе "педагог-шебер" біліктілік санаттары бар педагогтерден, педагогтердің біліктілігін арттыру ұйымдарының өкілдерінен тұратын Сараптамалық кеңес;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санатына; "педагог-сарапшы" (ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары, әдістемелік кабинеттер (орталықтар) үшін); "педагог-шебер" (әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері үшін – облыстың, республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде ұйымдастырылатын, әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлерінен, кемінде 10 (он) жыл жұмыс өтілі бар педагогтерден, "педагог-зерттеуші" немесе "педагог-шебер" біліктілік санаттары бар педагогтерден, педагогтердің біліктілігін арттыру ұйымдарының өкілдерінен тұратын Сараптамалық кеңес;
"педагог-шебер" біліктілік санатына; "педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші" (ведомстволық бағынысты ұйымдар, білім беру ұйымдары, әдістемелік кабинеттер (орталықтар), салалық мемлекеттік орган ұйымдары үшін) - республикалық оқу-әдістемелік кеңесі жанынан ұйымдастырылатын, білім беру саласындағы уәкілетті органның ведомстволық бағынысты ұйымдарының, салалық мемлекеттік органдардың өкілдерінен, білім беру ұйымдарының кемінде 10 (он) жыл жұмыс өтілі, "педагог-шебер" біліктілік санаты бар педагогтерінен, педагогтердің біліктілігін арттыру ұйымдарының өкілдерінен тұратын Сараптамалық кеңес.
48.Қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау үшін ұсынылған материалдарды (портфолиоларды) Комиссия жылына бір рет Сараптамалық кеңеске қарау үшін жібереді.
Педагогтің біліктілік санатын беруге (растауға) арналған материалдары (портфолиосы) осы Қағидаларға 14-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қабылдау-тапсыру актісі негізінде Сараптамалық кеңеске беріледі.
49.Сараптамалық кеңес осы Қағидаларға 15-қосымшаға сәйкес педагог материалдарын (портфолиосын) бағалау парағы бойынша портфолионы бағалайды. Орта (арнайы), қосымша, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымы педагогінің сабағын (сабағын, ұйымдастырылған қызметін, іс-шарасын) бағалау парағы осы Қағидаларға 16-қосымшаға сәйкес байқау парағына сәйкес бағаланады.
50.Сараптамалық кеңес тиісті деңгейдегі Комиссияға осы Қағидаларға 17-қосымшаға сәйкес нысан бойынша (ағымдағы күнтізбелік жылдың 1 шілдесіне дейін) біліктілік санаттарын беруге (растауға) педагогтердің портфолиосын бағалау парақтарын және қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау қорытындылары бойынша ұсынымдарды жібереді.
51.Комиссия тиісті жылдың қаңтары мен тамыз аралығындағы кезеңі қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтауды жүргізеді.
52.Комиссия мүшелері осы Қағидаларға 15-қосымшаға сәйкес педагогтердің материалдарын (портфолиосын) бағалау парақтарын толтырады. Орта (арнайы), қосымша, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымы педагогінің сабағын (сабағын, ұйымдастырылған қызметін, іс-шарасын) бағалау парағы осы Қағидаларға 16-қосымшаға сәйкес байқау парағы бойынша толтырылады.
53.Педагогтің материалдарын (портфолиосын) қарау кезінде аудио немесе бейнежазба жүргізіледі, ол аттестаттаушы органда кемінде бір жыл сақталады.
54. Бейіні бойынша 30 (отыз) және одан да көп жыл педагогикалық өтілі бар барлық лауазымдардағы педагогтердің қызметінің нәтижелерін кешенді қорытындылау кезінде біліктілік санатын растауда ПББ-дан өту талап етілмейді.
55.Қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау материалдары мәлімделген біліктілік санатына сәйкес келген, бірақ ПББ өтудің шекті деңгейіне жетпеген жағдайда педагогке:
біліктілік санатын растаған жағдайда бір деңгейге төмен;
біліктілік санатын беру жағдайында ПББ нәтижелерінен жоғары емес біліктілік санаты беріледі.
56.Біліктілік санатын беру (растау) біліктілік сипаттамаларына және кәсіптік стандартқа сәйкес біліктілік санатынан өту мерзімдері мен бірізділік принциптерін сақтай отырып жүзеге асырылады:
1) "педагог" біліктілік санатына:
тиісті бейіні бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар немесе қайта даярлау туралы құжаты бар, бейіні бойынша кемінде бір жыл педагогикалық өтілі бар тұлғалар;
ПББ өткен "педагог-тағылымдамашы", оның ішінде:
педагогикалық лауазымдағы жұмысын қайта бастаған (тиісті бейіні бойынша жалпы педагогикалық өтілі кемінде 1 жыл болған кезде педагогикалық лауазымды қайта бастау мерзімі 5 (бес) жылдан аспайды) және біліктілік санаты жоқ;
білім беру ұйымдарына білім беру саласындағы уәкілетті органнан, білім беруді басқару органдарынан, әдістемелік кабинеттерден, біліктілікті арттыру институттарынан, жоғары оқу орындарынан ауысқан;
Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде мамандығы бойынша оқуда (тағылымдамада) болған;
тиісті бейіні бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асырған және Қазақстан Республикасына жақын және алыс шет елдерден келген;
2022 жылғы 1 қаңтардан бастап қоса алғанда тиісті бейіні бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе қайта даярлау туралы құжаты бар білім беру ұйымдарына педагог лауазымына қабылданған біліктілік санаты жоқ тұлғалар;
қосымша білім беру жүйесінде 5 (бес) және одан да көп жыл кәсіби өтілі бар;
оқу пәнінің мазмұнын, білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) жеке дамуына арналған педагогика мен психологияның заманауи тәсілдерін біледі;
жоспарлауды жүзеге асырады, әртүрлі әдістерді, оқыту стратегияларын және бағалау құралдарын меңгереді;
танымдық (білім беру) үдерісінің қағидаттарын ескере отырып, сабақ (оқу, қызмет, іс-шаралар) өткізеді және күтілетін нәтижелерге қол жеткізеді, білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қажеттіліктерін ескере отырып, жеке тәсілді жүзеге асырады;
білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысады;
ата-аналарды (заңды өкілдерді) оқыту (тәрбиелеу) нәтижелері туралы хабардар етеді, әріптестерімен (тәрбиеленуші) білім алушылардың үлгерімін (дамуын) талқылайды;
оқыту тәжірибесін жетілдірудегі өз қажеттіліктерін айқындайды, әріптестерімен өзара іс-қимыл жасайды;
қауіпсіз және қолайлы білім беру (дамыту) ортасының нормаларын, этикалық нормаларды сақтайды;
2) "педагог-модератор" біліктілік санатына:
тиісті бейіні бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар адамдар, сонымен қатар біліктілігіне сәйкес педагогикалық қайта даярлау туралы құжаты бар, кемінде екі жыл педагогикалық өтілі бар, мынадай кәсіптік құзыреттіліктері бар тұлғалар:
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақты (оқу, қызмет, іс-шара) жоспарлайды және өткізеді, күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін бағалаудың қажетті әдістемелері мен құралдарын анықтайды;
қауіпсіз және қолайлы білім беру (дамыту) ортасын қолдайды, өз жұмысында этикалық нормаларды қолданады;
білім алушылармен (тәрбиеленушілермен және ата-аналармен (заңды өкілдермен) оқыту (оқу, тәрбиелеу) нәтижелерін және жақсарту жолдарын талқылайды;
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескеретін әріптестердің өзекті нәтижелері мен өз тәжірибесін талдайды;
білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге немесе аудандық (қалалық) деңгейдегі білім беруді басқару органының немесе тиісті саланың уәкілетті органының білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген жоспарына сәйкес білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары бар болады;
білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге немесе аудандық (қалалық) деңгейдегі білім беруді басқару органының немесе тиісті саланың уәкілетті органының білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген жоспарына сәйкес білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушысы болып табылады;
3) "педагог-сарапшы" біліктілік санатына:
тиісті бейіні бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар адамдар, сонымен қатар біліктілігіне сәйкес педагогикалық қайта даярлау туралы құжаты, кемінде үш жыл педагогикалық өтілі бар, мынадай кәсіптік құзыреттері бар тұлғалар:
"педагог-модератор" біліктілік санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, бұдан басқа:
пәнаралық (пәндік) байланыстарды, бағалау технологиялары мен стратегияларын жоспарлайды және қолданады, жеке қабілеттер мен қажеттіліктерді ескереді;
қауіпсіз және қолайлы білім беру (дамыту) ортасын қамтамасыз етеді, өз жұмысында жоғары этикалық нормаларды басшылыққа алады;
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерінің дамуы мен ілгерілеуін бағалайды және қадағалайды;
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін дамыту бойынша өз тәжірибесінің нәтижелерін және әріптестердің өзекті зерттеулерін бағалайды;
аудан/қала (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде жұмыстың әртүрлі нысандары арқылы әріптестеріне әдістемелік қолдау көрсетеді;
білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге немесе аудандық (қалалық), облыстық (облыстық маңызы бар қала, астана) деңгейдегі білім беруді басқару органының немесе білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген тиісті саланың уәкілетті органының жоспарына сәйкес аудан/қала (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі конкурстарға, жарыстарға қатысушылары бар болады;
білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге немесе аудандық (қалалық), облыстық (облыстық маңызы бар қала, астана) деңгейдегі білім беруді басқару органының немесе білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген тиісті саланың уәкілетті органының жоспарына сәйкес аудан, облыс, республикалық маңызы бар қалалар, республика деңгейінде (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін) кәсіптік шеберлік конкурстарына қатысушы болып табылады;
4) "педагог-зерттеуші" біліктілік санатына:
тиісті бейініне сәйкес жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі, кемінде бес жыл педагогикалық өтілі бар, мынадай кәсіптік құзыреттері бар тұлғалар:
"педагог-сарапшы" біліктілік санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, бұдан басқа:
авторлық технологиялар мен бағалау стратегиялары негізінде оқытудың (оқудың, тәрбиелеудің) кіріктірілген үдерісін жүзеге асырады;
қауіпсіз және қолайлы білім беру (дамыту) ортасын басқарады, әріптестеріне этикалық нормаларды түсінуде қолдау көрсетеді;
педагогикалық қоғамдастық үшін білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) даму мониторингінің нәтижелерін пайдалану бойынша ұсыныстар әзірлейді;
әріптестерімен бірге сабақты (оқуды, қызметті, іс-шараны) зерттейді және білім беру ұйымдарында оқыту (тәрбиелеу) тәжірибесін жақсарту үшін зерттеу нәтижелерін таратады;
облыс деңгейінде (кемінде 3 (үш) ауданды/ қаланы қамти отырып); республикалық маңызы бар қалалар мен Астанада, республикада (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін) тәжірибені таратады;
білім басқармасы жанындағы оқу-әдістемеләдістемелік кеңес ұсынған оқу-әдістемелік кешендерді, бағдарламаларды әзірлейді және енгізеді;
тәлімгерлікті жүзеге асырады;
білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге және облыстық деңгейдегі білім беру органының (республикалық маңызы бар қалалардың және астананың) немесе білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген тиісті саланың уәкілетті органының жоспарына сәйкес облыс, республикалық маңызы бар қалалар, республика деңгейінде (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар және салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін) кәсіптік шеберлік конкурстарына қатысушы немесе педагогтердің біліктілігін арттыру бойынша жаттықтырушы (қолданыстағы сертификаты бар) болып табылады;
білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге немесе облыстық деңгейдегі білім беру органының (республикалық маңызы бар қалалардың және астананың) немесе білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген тиісті саладағы уәкілетті органның жоспарына сәйкес облыс, республикалық маңызы бар қалалар мен астана, республика (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін) деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары бар;
5) "педагог-шебер" біліктілік санатына:
тиісті бейіні бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білімі, кемінде алты жыл педагогикалық өтілі бар, мынадай кәсіби құзыреттіліктері бар тұлғалар:
"педагог-зерттеуші" біліктілік санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:
тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып, оқытудың (оқудың, тәрбиелеудің) кіріктірілген үдерісін жоспарлайды және жүзеге асырады;
қауіпсіз және қолайлы білім беру (дамыту) ортасын құру бойынша тиімді тәжірибені таратады, этикалық нормаларды сақтаудың үлгісі болып табылады;
педагогикалық қоғамдастықта білім алушыларды (тәрбиеленушілерді) дамыту бойынша ынтымақтастықтың тиімді тәжірибесін таратады;
білім беру ұйымдарындағы зерттеулерді үйлестіреді, нәтижелерді педагогикалық қоғамдастыққа таратады, әріптестерінің кәсіби дамуына қолдау көрсетеді;
білім беру саласындағы уәкілетті орган жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңес ұсынған оқу-әдістемелік кешендерді немесе бағдарламаларды немесе әдістемелік материалдарды әзірлейді және тәжірибеге енгізеді немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңесі ұсынған оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдар тізіміне енгізілген жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (бірлескен авторы) болып табылады;
білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге немесе білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген тиісті саладағы уәкілетті органның жоспарына сәйкес республикалық немесе халықаралық деңгейдегі кәсіптік шеберлік конкурстарына қатысушы немесе педагогтердің біліктілігін арттыру бойынша жаттықтырушы (қолданыстағы сертификаты бар) болып табылады;
білім беру саласындағы уәкілетті орган немесе республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар немесе тиісті саланың уәкілетті органы бекіткен тізбеге сәйкес республика деңгейінде немесе халықаралық деңгейде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға, чемпионаттарға қатысушылары болады;
республикалық деңгейдегі ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдарының республика деңгейінде ұйымдастырған педагогтері үшін (кемінде 3 облысты қамти отырып) тәжірибені таратады.
57. "Екінші санат", "бірінші санат", "жоғары санат" біліктілік санаттары бар педагогтер өтініш негізінде осы Қағидаға сәйкес тиісінше немесе жалпы негіздерде "педагог-модератор", "педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші" біліктілік санатын беру үшін біліктілік бағалауынан, ПББ-дан, қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтаудан өтеді.
Мәлімделген біліктілік санаттарына өтпеген педагогтерге санат ПББ нәтижелері негізінде беріледі. "Педагог-модератор" біліктілік санатын беру үшін ПББ ұпайлары жеткіліксіз болған жағдайда, педагогке "педагог" санаты беріледі.
4-параграф. Педагогтерге біліктілік санаттарын мерзімінен бұрын беру (растау) тәртібі
1) "педагог-сарапшы" - педагог кемінде төрт талапқа сәйкес болуы тиіс:
аудандық/қалалық деңгейдегі "Үздік педагог" атағына ие болған;
С1 (CEFR) деңгейінде ағылшын тілін меңгерген және пәндерді ағылшын тілінде оқытатын адамдар;
бейіндік пән бойынша халықаралық дәрежедегі кандидат немесе спорт шебері болып табылатын адамдар;
бейіні бойынша жоғары біліктілік разряды бар өндірістік оқыту шеберлері.
2) "педагог-зерттеуші" - педагог кемінде бес талапқа сәйкес болуы тиіс:
облыстық деңгейдегі "Үздік педагог" атағына ие болған;
3) "педагог-шебер" - педагог кемінде алты талапқа сәйкес болуы тиіс:
Қазақстан Республикасының "Үздік педагогі" атағына ие болған адамдар.
мәлімделген біліктілік санатына сәйкес келеді;
қолданыстағы біліктілік санатына сәйкес келеді;
мәлімделген біліктілік санатынан төмен біліктілік санатына сәйкес келеді;
біліктілік санатына сәйкес келмейді (қайта аттестаттауға жатады).
Комиссияның шешімі осы Қағидаларға 20-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хаттамамен рәсімделеді.
"бірінші санатты басшы" - "бірінші санаттағы басшының орынбасары";
"екінші санаттағы басшы" - "екінші санаттағы басшының орынбасары";
"үшінші санаттағы басшы" - "үшінші санаттағы басшының орынбасары".
Педагогтерді аттестаттаудан | |
Нысан | |
_________________________ | |
(тестілеуді өткізу жөніндегі |
Педагогтің білімін бағалаудан өтуге өтініш
Мен,___________________________________________________________,
(педагогтің Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)
ЖСН_______________________________________________________________
____________________________________________________________________
Қазіргі уақытта_______жылғы ______ айының ___күніне дейін жарамды біліктілік санатым бар/немесе жоқ
Тестілеуді тапсыру тілі (керегінің астын сызу керек): қазақша/орысша.
________________________________________________________
(білім беру ұйымының атауы, лауазымы)
ПББ рәсіміне қатыса отырып, дербес деректерді өңдеуге өз келісімімді беремін.
Педагогтерді аттестаттаудан |
Санаттар | Блок | Пән бойынша балдар | Біліктілік тестінен өту үшін (%) | Біліктілік тестінен өту үшін (балдар) |
Педагог | "Мектепке дейінгі педагогика және психология" | 20 | 50% | 25 |
"Бейін бойынша тәрбиелеу және оқыту әдістемесі" | 30 | |||
Педагог - модератор | "Мектепке дейінгі педагогика және психология" | 20 | 60% | 30 |
"Бейін бойынша тәрбиелеу және оқыту әдістемесі" | 30 | |||
Педагог - сарапшы | "Мектепке дейінгі педагогика және психология" | 20 | 70% | 35 |
"Бейін бойынша тәрбиелеу және оқыту әдістемесі" | 30 | |||
Педагог - зерттеуші | "Мектепке дейінгі педагогика және психология" | 20 | 80% | 40 |
"Бейін бойынша тәрбиелеу және оқыту әдістемесі" | 30 | |||
Педагог - шебер | "Мектепке дейінгі педагогика және психология" | 20 | 90% | 45 |
"Бейін бойынша тәрбиелеу және оқыту әдістемесі" | 30 |
Бастауыш білім беру, негізгі орта және жалпы орта білім беру педагогтері үшін:
Санаттар | Блок | Пән бойынша балдар | Біліктілік тестінен өту үшін (%) | Біліктілік тестінен өту үшін (балдар) |
Педагог | "Пәндік білім" | 30 | 50% | 25 |
"Оқыту әдістемесі" | 20 | |||
Педагог - модератор | "Пәндік білім" | 30 | 60% | 30 |
"Оқыту әдістемесі" | 20 | |||
Педагог - сарапшы | "Пәндік білім" | 30 | 70% | 35 |
"Оқыту әдістемесі" | 20 | |||
Педагог - зерттеуші | "Пәндік білім" | 30 | 80% | 40 |
"Оқыту әдістемесі" | 20 | |||
Педагог - шебер | "Пәндік білім" | 30 | 90% | 45 |
"Оқыту әдістемесі" | 20 |
Қосымша білім беру ұйымдарының педагогтері үшін:
Санаттар | Блок | Пән бойынша балдар | Біліктілік тестінен өту үшін (%) | Біліктілік тестінен өту үшін (балдар) |
Педагог | "Педагогика негіздері" | 30 | 50% | 25 |
"Психология негіздері" | 20 | |||
Педагог - модератор | "Педагогика негіздері" | 30 | 60% | 30 |
"Психология негіздері" | 20 | |||
Педагог - сарапшы | "Педагогика негіздері" | 30 | 70% | 35 |
"Психология негіздері" | 20 | |||
Педагог - зерттеуші | "Педагогика негіздері" | 30 | 80% | 40 |
"Психология негіздері" | 20 | |||
Педагог – шебер | "Педагогика негіздері" | 30 | 90% | 45 |
"Психология негіздері" | 20 |
Санаттар | Блок | Пән бойынша балдар | Біліктілік тестінен өту үшін (%) | Біліктілік тестінен өту үшін (балдар) |
Педагог | "Педагогика негіздері" | 30 | 50% | 25 |
"Психология негіздері" | 20 | |||
Педагог - модератор | "Педагогика негіздері" | 30 | 60% | 30 |
"Психология негіздері" | 20 | |||
Педагог - сарапшы | "Педагогика негіздері" | 30 | 70% | 35 |
"Психология негіздері" | 20 | |||
Педагог - зерттеуші | "Педагогика негіздері" | 30 | 80% | 40 |
"Психология негіздері" | 20 | |||
Педагог - шебер | "Педагогика негіздері" | 30 | 90% | 45 |
"Психология негіздері" | 20 |
Арнайы білім беру ұйымдарының және білім беру ұйымдарының арнайы педагогтері үшін:
Санаттар | Блок | Пән бойынша балдар | Біліктілік тестінен өту үшін (%) | Біліктілік тестінен өту үшін (балдар) |
Педагог | 1) "Сурдопедагогика" (есту қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 2) "Тифлопедагогика" (көру қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 3) "Логопедия" (сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 4) "Дефектология (олигофренопедагогика)" (зияты зақымдалған, психикалық дамуы тежелген балалармен, қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттесудің бұзылысы немесе қиындықтары бар балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін). | 30 | 50% | 25 |
Арнайы педагогика және психология | 20 | |||
Педагог - модератор | 1) "Сурдопедагогика" (есту қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 2) "Тифлопедагогика" (көру қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 3) "Логопедия" (сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 4) "Дефектология (олигофренопедагогика)" (зияты зақымдалған, психикалық дамуы тежелген балалармен, қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттесудің бұзылысы немесе қиындықтары бар балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін). | 30 | 60% | 30 |
Арнайы педагогика және психология | 20 | |||
Педагог - сарапшы | 1) "Сурдопедагогика" (есту қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 2) "Тифлопедагогика" (көру қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 3) "Логопедия" (сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 4) "Дефектология (олигофренопедагогика)" (зияты зақымдалған, психикалық дамуы тежелген балалармен, қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттесудің бұзылысы немесе қиындықтары бар балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін). | 30 | 70% | 35 |
Арнайы педагогика және психология | 20 | |||
Педагог -зерттеуші | 1) "Сурдопедагогика" (есту қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 2) "Тифлопедагогика" (көру қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 3) "Логопедия" (сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 4) "Дефектология (олигофренопедагогика)" (зияты зақымдалған, психикалық дамуы тежелген балалармен, қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттесудің бұзылысы немесе қиындықтары бар балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін). | 30 | 80% | 40 |
Арнайы педагогика және психология | 20 | |||
Педагог - шебер | 1) "Сурдопедагогика" (есту қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 2) "Тифлопедагогика" (көру қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 3) "Логопедия" (сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 4) "Дефектология (олигофренопедагогика)" (зияты зақымдалған, психикалық дамуы тежелген балалармен, қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттесудің бұзылысы немесе қиындықтары бар балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін). | 30 | 90% | 45 |
Арнайы педагогика және психология | 20 |
Санаттар | Блок | Пән бойынша балдар | Біліктілік тестінен өту үшін (%) | Біліктілік тестінен өту үшін (балдар) |
Педагог | Пәндік білім | 30 | 50% | 25 |
Оқыту әдістемесі | 20 | |||
Педагог - модератор | Пәндік білім | 30 | 60% | 30 |
Оқыту әдістемесі | 20 | |||
Педагог - сарапшы | Пәндік білім | 30 | 70% | 35 |
Оқыту әдістемесі | 20 | |||
Педагог - зерттеуші | Пәндік білім | 30 | 80% | 40 |
Оқыту әдістемесі | 20 | |||
Педагог - шебер | Пәндік білім | 30 | 90% | 45 |
Оқыту әдістемесі | 20 |
Санаттар | Блок | Пән бойынша балдар | Біліктілік тестінен өту үшін (%) | Біліктілік тестінен өту үшін (балдар) |
Педагог | "Педагогика негіздері" | 30 | 50% | 25 |
"Психология негіздері" | 20 | |||
Педагог - модератор | "Педагогика негіздері" | 30 | 60% | 30 |
"Психология негіздері" | 20 | |||
Педагог - сарапшы | "Педагогика негіздері" | 30 | 70% | 35 |
"Психология негіздері" | 20 | |||
Педагог - зерттеуші | "Педагогика негіздері" | 30 | 80% | 40 |
"Психология негіздері" | 20 | |||
Педагог - шебер | "Педагогика негіздері" | 30 | 90% | 45 |
"Психология негіздері" | 20 |
Әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері үшін
Санаттар | Блок | Пән бойынша балдар | Біліктілік тестінен өту үшін (%) | Біліктілік тестінен өту үшін (балдар) | ||
Педагог - модератор | ҚР заңнамасын және нормативтік құқықтық актілерді білу | Оқыту әдістемесі | 20 | 50 | 50% | 25 |
60% | 30 | |||||
Педагог - сарапшы | "Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңы | 12 | 70% | 35 | ||
Педагог - зерттеуші | "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы | 6 | 80% | 40 | ||
Педагог - шебер | "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы | 12 | 90% | 45 |
Санаттар | Блок | Пән бойынша балдар | Біліктілік тестінен өту үшін (%) | Біліктілік тестінен өту үшін (балдар) | ||
Кезекті біліктілік санатын беру | ҚР заңнама-сын және норматив-тік құқықтық актілерді білу | Қазақстан Республикасы-ның Еңбек кодексі | 10 | 60 | 70% | 42 |
Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы Кодекс | 10 |
"Білім туралы" Қазақстан Республикасы-ның Заңы 10 "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы-ның Заңы 5 "Қазақстан Республикасын-дағы Бала құқықтары туралы" Қазақстан Республикасы-ның Заңы 10 "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту Министрлігінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығы 5
"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасы-ның Заңы 10
Қосымша білім беру ұйымдарының бірінші басшылары, басшының орынбасарлары үшін
Санаттар Блок Пән бойынша балдар Біліктілік тестінен өту үшін (%) Біліктілік тестінен өту үшін (балдар)Кезекті білікті-лік санатын беру ҚР заңнама-сын және норматив-тік құқықтық актілерді білу Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі 12 60 70% 42 Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы Кодекс 10 "Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 12 "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 6 "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 10 "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 10 Педагогтерді аттестаттауданөткізу қағидалары мен
шарттарына
3-қосымша
Нысан
Педагогтерді аттестаттаудан өткізу ережелері мен шарттарын бұзу актісі
Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарының тармағы
__________________________________________________________________
______________________________________________________________
20____жылғы "______"_____________________сағ._______мин.
_________________________________________бұл туралы акт жасалды.
Педагог ________________________________________________________,
(Т.А.Ә. (бар болса)
ЖСН___________________________________________________________
Жұмыс орны ___________________________________________________,
Аудитория №___, орын №____, ПББ кезінде аудиториядағы тәртіп ережелерін бұзды:
______________________________________,
бұзушылық фактісінің сипаттамасы
Осы факт негізінде материал алынды /педагог аудиториядан шығарылды/ПББ нәтижелері жойылды.
Аудитория бойынша кезекші ______________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса) қолы)
ПББ жүргізуге жауапты___________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса) қолы)
Бақылаушы _________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса) қолы)
Актімен таныстым ________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса) педагог қолы)
Күні:_______
Мөр орны
Педагогтерді аттестаттауданөткізу қағидалары мен
шарттарына
4-қосымша
Нысан Педагогтердің білімін бағалаудан өткені туралы сертификат
______________________________________________________________
педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)
"__" ________20__ж., __________________ біліктілік санатына _________
қаласындағы ПББ қатысты.
ПББ келесі нәтижесін көрсетті:
1) өтінім берілген біліктілік санатына бал жинады: "педагог-модератор", "педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" (керегінің астын сызу керек)/
(ПББ-дан өтті),
2) біліктілік санатына төмен деңгейде балл жинады: "педагог-модератор", "педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші"
(керегінің асты сызылсын).
3) ПББ өтпеді.
ПББ нәтижесі
№ Модульдің атауы Тест тапсырмаларының саны Максималды балл саны Жинаған балл саны
Барлығы
Ескертпе:
Апелляцияға берген педагогтердің жеке кабинетіне апелляцияны ескере отырып, ПББ өткені туралы анықтама жіберіледі. Тиісті деңгейдегі аттестаттау комиссиясына өтініш берген кезде апелляция нәтижесімен берілген сертификат ескеріледі.
Педагогтерді аттестаттауданөткізу қағидалары мен
шарттарына
5-қосымша
Біліктілік санатын беру (растау) туралы
КУӘЛІК
Осы куәлік _______________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда), қолы)
20__ "__"______ Біліктілік санаттарын беру (растау) бойынша аттестаттау
комиссиясының шешіміне сәйкес
_________________________________________________________________
(білім беру ұйымының немесе білім басқармасы органының толық атауы)
20 ___жылғы "___" ____ № бұйрығымен______________біліктілік санаты
_____________________________ лауазымы бойынша берілді (расталды).
(лауазымның атауы)
Осы куәлік 20 __ жылғы "___" ________________ дейін жарамды.
Білім беру ұйымының/білім беруді басқару органының басшысы
_________________________________________________________________
(ТАӘ (болған жағдайда), қолы)
Басып шығару орны
Тіркеу нөмірі __________________
Берілген күні "__" __________ 20 ____ жыл
Педагогтерді аттестаттауданөткізу қағидалары мен
шарттарына
6-қосымша
Педагогтің/бөлім басшысының (меңгерушісінің) және әдістемелік кабинеті (орталық) әдіскерінің біліктілік санатын беруге (растауға) арналған комиссия отырысының хаттамасы
20____ жылғы "___" _________________
Комиссия төрағасы
________________________________________________________________
Комиссия мүшелері:
1. _____________________________________________________________
2. ______________________________________________________________
Біліктілік санатын беру (растау) кезеңдерінің қорытындысы бойынша комиссияның шешімі
Мәлімделген біліктілік санатына сәйкес келеді
№ Т.А.Ә.(бар болған жағдайда) Лауазымы Кезекті / мерзімінен бұрын педагогтер үшін Біліктілік санаты Мәлімделген біліктілік санаты Берілген біліктілік санаты
Мәлімделген біліктілік санатына сәйкес келмейді
№ Т.А.Ә.(бар болған жағдайда) Лауазымы Кезекті/ мерзімінен бұрын педагогтер үшін Біліктілік санаты Мәлімделген біліктілік санаты Берілген біліктілік санаты Себебі
Қолданыстағы біліктілік санатына сәйкес келеді
№ Т.А.Ә.(бар болған жағдайда) Лауазымы Кезекті / мерзімінен бұрын педагогтер үшін Біліктілік санаты Мәлімделген біліктілік санаты Берілген біліктілік санаты
Қолданыстағы біліктілік санатынан төмен санатқа сәйкес келеді
№ Т.А.Ә.(бар болған жағдайда) Лауазымы Кезекті / мерзімінен бұрын педагогтер үшін Біліктілік санаты Мәлімделген біліктілік санаты Берілген біліктілік санаты
Комиссия төрағасы
____________________________(қолы)
Комиссия мүшелері
___________________________ (қолы)
___________________________ (қолы)
___________________________ (қолы)
___________________________ (қолы)
Хатшы: ____________________ (қолы)
Педагогтерді аттестаттауданөткізу қағидалары мен
шарттарына
7-қосымша
20____ жылғы "__" ________ __________________________________
(комиссияның толық атауын көрсету)
Аттестаттау комиссиясы отырысының № ___ хаттамасынан үзінді
Біліктілік санатын беру (растау) кезеңдерінің қорытындысы бойынша комиссия ШЕШІМІ
________________________________________________________________
аттестатталушы педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)
Мәлімделген біліктілік санатына сәйкес келеді (сәйкес келмейді)
________________________________________________________________
біліктілік санаты
Біліктілік санатына сәйкес келеді
________________________________________________________________
Комиссия хатшысы ____________ _________________________________
қолы Т.А.Ә.
(бар болған жағдайда)
Педагогтерді аттестаттауданөткізу қағидалары мен
шарттарына
8-қосымша
Нысан
"Педагогтерді аттестаттаудан өту үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізімі
"Педагогтерді аттестаттаудан өту үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізімі
1 Қызмет берушінің атауы Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі, облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары, аудандар мен облыстық маңызы бар қалалардың бөлімдері, білім беру ұйымдары2 Мемлекеттік қызмет көрсету тәсілдері 1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;2) "электрондық үкіметтің" egov.kz веб-порталы арқылы (бұдан әрі – портал)
3 Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:1) көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүгінген кезде – 20 минут;
2) портал арқылы – 1 (бір) жұмыс күні.
Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.
4 Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны Электрондық (ішінара автоматтандырылған), қағаз түрінде5 Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі Көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде педагогтерге біліктілік санатын беру (растау) үшін өтінішті қабылдау туралы қолхат беру не мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту.Портал арқылы жүгінген кезде құжаттардың қабылданғаны туралы хабарлама не қызмет берушінің ЭЦҚ қойылған өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту өтініш берушінің жеке кабинетінде көрсетіледі.
6 ҚР заңнамасында көзделген жағдайларда қызмет алушыдан алынатын төлем мөлшері және оны алу тәсілдері Жеке тұлғаларға тегін7 Жұмыс кестесі 1) көрсетілген қызметті беруші - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.көрсетілген қызмет берушіде өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзілісті қоспағанда сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады.
Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі;
2) портал - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (қызмет алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады)
8 Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізімі 1) өтініш;2) жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі) (иесіне қайтарылады) не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) білім туралы диплом;
4) қайта даярлау курстарынан өткені туралы құжат (бар болса);
5) білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген білім беру бағдарламалары бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткені туралы сертификат;
6) қызметкердің еңбек қызметін растайтын құжат;
7) ПББ өткендігі туралы сертификат;
8) берілген біліктілік санаты туралы куәлік және бұйрық (бұрын біліктілік санаты бар адамдар үшін);
9) кәсіби жетістіктерді және тәжірибені жинақтауды (таратуды) растайтын құжаттар;
10) білім алушылардың жетістіктерін растайтын құжаттар.
11) Эссе (250–300 сөз)
9 Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер 1) мемлекеттік қызметті алу үшін қызмет алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігі анықталған;2) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, деректер мен мәліметтердің талаптарға сәйкес келмеуі;
3) "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге ұсынылатын келісімінің болмауы.
10 Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін өзге де талаптар Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің интернет-ресурсында орналастырылған: www.edu.gov.kz.Қызмет берушінің ЭЦҚ, сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 77777, болған жағдайда порталдың "жеке кабинеті" арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпарат алу мүмкіндігі бар. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің интернет-ресурсында орналастырылған: www.edu.gov.kz.